Dyrektor :
mgr Sylwia Pazera- nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog
Nauczycielki:
mgr Agnieszka Żmuda- nauczyciel wychowania przedszkolnego, logopeda
mgr Marzena Piejko- nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog specjalny
mgr Magdalena Jaworska – nauczyciel wychowania przedszkolnego, i. angielskieg
Godziny dostępności nauczycieli/specjalistów w Przedszkolu Gminnym w Świeszynie
mgr Sylwia Pazera- pedagog
wtorek 9.00-10.00
mgr Agnieszka Żmuda-nauczyciel , logopeda
wtorek 6.30-7.30
mgr Marzena Piejko-nauczyciel, pedagog specjalny
poniedziałek 9.00-10.00
mgr Magdalena Jaworska nauczyciel
środa 6.30-7.30
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI TRZYLETNICH I CZTEROLETNICH
w Przedszkolu Gminnym w Świeszynie
Czas od – do | Aktywność dzieci |
6.30 – 8.10 | Schodzenie się dzieci. Swobodna zabawa służąca realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna z dziećmi, kontakty z rodzicami. |
8.10 – 8.30 | Czynności porządkowe. Zabawa ruchowa. |
8.30 – 8.45 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, praca dyżurnych. Utrwalanie znajomości wierszy i piosenek. |
8.45 – 9.00 | I śniadanie. |
9.00 – 9.20 | Czynności higieniczno – samoobsługowe, mycie zębów. |
9.20 – 9.35 | Zajęcia edukacyjne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego i w oparciu o obszary podstawy programowej. |
9.35 – 10.30 | Zabawy dowolne wspomagające całościowy rozwój dziecka. |
10.30 – 10.40 | II śniadanie. |
10.40 – 11.30 | Pobyt na powietrzu, spacery, zabawy na przedszkolnym placu zabaw. |
11.30 – 11.45 | Czynności higieniczno-samoobsługowe. |
11.45 – 12.00 | Obiad. |
12.00 – 13.30 | Odpoczynek – czytanie bajek, słuchanie muzyki, praca indywidualna z dziećmi czteroletnimi. |
13.30 – 14.15 | Zabawy manipulacyjno – konstrukcyjne, rozwijające percepcję wzrokowo – ruchową, utrwalanie znajomości wierszy i piosenek. |
14.15 – 14.30 | Zabawy ruchowe przy muzyce, zabawy w kole. Czynności higieniczno – samoobsługowe. |
14.30 – 14.45 | Podwieczorek. |
14.45 – 16.00 | Aktywność dzieci w kącikach zainteresowań, gry i zabawy dydaktyczne, omówienie wydarzeń dnia. Zajęcia indywidualne z dziećmi. Rozmowy z rodzicami. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. |